Op zich is een gevecht scene heel gaaf om als achtergrond te dienen van de banner. Maar uiteraard moet de tekst "NLDarK Gaming Community" terug komen. En mssn ook de games (zie de banner van Oxi).... Maar het ziet er veelbelovend uit
Veel problemen kunnen worden opgelost door er geen probleem van te maken?!
Mad Basher schreef:
2 leuke gevechten misschien waard voor een banner?? met de nodige NLDarK tekst erbij natuurlijk maar ik wist niet hoe dat moest
De eerste is ook het mooiste en ik had het dus ook al gezegd met tekst en ik zal hem eff veranderen en posten en ik had gehoop andere mensen ook aante sporen om wat te doen
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.
Mad Cooky 07/09/2010 20:57 Jup, ik mis ook gebrek aan communicatie de laatste 4 weken?
Mad Meta 06/09/2010 14:22 wat is er eigenlijk gebeurd met de source server? eruit wegens gebrek aan spelers?
GaraKoes 31/08/2010 19:53 maareh hoeist met het opnieuw activeren van server ? kan niet w88 ^^
GaraKoes 30/08/2010 13:12 hahaha denk dat als ik het vraag hij het nog uit zou leggen ook hij vind hackers leuk zolang ze het voor de lol doen @proteus neeh sorry ben ik niet geweest maar heb er wel veel mensen over gehoord
Mad Cooky 30/08/2010 12:28 Doet systeembeheerder van je school wel