Het heeft de graphics van Source maar de gameplay van 1.6
Wat wil je nog meer?
Het spel is gratis te downloaden als je Source al in je bezit hebt. www.cspromod.com
Het is echt een geweldig spel en totaal niet richting Source. Want ik weet bij voorbaad al dat mensen nu hieronder gaan roepen dat het zuigt terwijl ze het nog nooit gedaan hebben...
Misschien leuk als mensen binnen NLDarK dit gaan spelen, aangezien 1.6 lichtelijk dood aan het gaan is.
Geplaatst op 02-02-2010 21:57
Mad Cooky schreef:
Lang leve woonplaats van Wendy & Dennis dan toch maar...
???
Take what u can, give nothing back
Capt. Jack Sparrow
-------------------------------------------------------
Belangrijke datums:
28 Mei - Ondertrouw
22 Juni - Trouwen 08 Juli bevallen van een prachtige zoon! Damian
Het begin van een nieuw leven Zo mooi en klein
Het is niet te omschrijven hoe blij we met je zijn!
Heb het gister ff gespeeld en het komt er op neer dat je de grafics van CS:Source hebt, maar de gameplay van CS:1.6 op wat kleine minpuntjes na. Maar het spreekt mij als CS1.6 gamer zeker aan
Veel problemen kunnen worden opgelost door er geen probleem van te maken?!
hey moet je daar voor source hebben? kan ik er niet zonder aankomen want lijkt mij ook wel lache om te proberen. weer alleen niet of mijn graniose pc het aankan
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.
Mad Cooky 07/09/2010 20:57 Jup, ik mis ook gebrek aan communicatie de laatste 4 weken?
Mad Meta 06/09/2010 14:22 wat is er eigenlijk gebeurd met de source server? eruit wegens gebrek aan spelers?
GaraKoes 31/08/2010 19:53 maareh hoeist met het opnieuw activeren van server ? kan niet w88 ^^
GaraKoes 30/08/2010 13:12 hahaha denk dat als ik het vraag hij het nog uit zou leggen ook hij vind hackers leuk zolang ze het voor de lol doen @proteus neeh sorry ben ik niet geweest maar heb er wel veel mensen over gehoord
Mad Cooky 30/08/2010 12:28 Doet systeembeheerder van je school wel